Nacházíte se zde: Úvod » Pro uchazeče » Aktuální pozice » ICT Automation Architect
ICT Automation Architect
Aktualizováno: 11. 11. 2024
Máte zájem pracovat pro předního dodavatele v oblasti cybersecurity, enterprise architektury a cloudových řešení? Tím pádem pokračujte dále ve čtení! Nyní obsazuji pozici ICT Automation Architecta, který má rád neformální firemní kulturu a rád pracuje i částečně z domova. Pokud sledujete aktuální trendy v oblasti ICT automatizace a máte zkušenosti se CI/CD pipelines, pak se přidejte ke společnosti, jehož zákazníci jsou jak nadnárodní společnosti, tak státní správa a progresivní start-upy
Co Vás čeká?
- Úzká spolupráce se zúčastněnými stranami zákazníků s cílem porozumět obchodním požadavkům
- Analýza současného stavu systémů a procesů ICT zákazníků a identifikace příležitosti k automatizaci
- Vést výzkum, vývoj a návrh automatizačních řešení
- Zkoumat a vyhodnocovat nové automatizační technologie, trendy a navrhovat inovativní řešení
- Na denní bázi spolupracovat s týmem inženýrů a vývojářů
- Mentorovat ostatní členy týmu automatizace a zajišťovat, aby dodržovali nejlepší vývojové postupy a standardy kvality
- Dohlížet na výstupy vývojového a inženýrského týmu
- Spolupracovat s ostatními týmy ICT a zúčastněnými stranami s cílem zajistit integraci a kompatibilitu automatizačních řešení
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít?
- VŠ vzdělání v oboru informatiky nebo informačních technologií nebo prokazatelná odborná praxe při jiném vystudovaném oboru VŠ
- 3+ roky zkušeností v oblasti automatizace ICT
- Silné obchodní cítění, umět naslouchat a reflektovat obchodní potřeby a schopnost přenést je na vývojový tým
- Schopnost jednat z vlastní iniciativy, uvádět věci v chod, přijmout odpovědnost za výsledek
- Výborná znalost principů a standardů softwarové architektury
- Výborná znalost CI/CD pipelines a řízení vývoje
Co vám můžeme nabídnout:
- Zajímavou práci – práci s moderními technologiemi u zajímavých klientů
- Pracovní pomůcky - telefon, notebook s operačním systémem dle tvé volby a služební auto i pro soukromé účely
- Rozvoj – placené certifikace, technické i soft-skillové školení, účast na zajímavých konferencích
- Skvělou, neformální kulturu – přátelské prostředí ANECTu plné profesionálů, kteří rádi pomohou. A taky si u nás všichni tykáme
- Flexibilní pracovní dobu a možnost home-office až 2 dny z týdne
- Možnost pracovat 4 dny v týdnu = volné pátky za 90 % mzdy
- Další skvělé benefity – 5 týdnů dovolené, 5 whatever days, stravenkový paušál ve výši 82,- Kč/den, penzijní nebo životní připojistění, hezké kanceláře, občerstvení na pracovišti
Pokud hledáte práci s minimem micromanagementu a máte vysokou míru vlastní zodpovědnosti vůči požadovaným výsledkům společnosti, pak se mi určitě ozvěte.
R4U s.r.o.Denisa Pechánková
Telefon: +420 733 737 266