Nacházíte se zde: Úvod » Pro firmy » Obsazené pozice » Office Managerka / Asistentka
Office Managerka / Asistentka
Aktualizováno: 06. 09. 2016
Pro našeho klienta, významnou obchodní společnost (poskytovatel světelných řešení na míru), hledáme zkušenou asistentku / office managerku s výbornou znalostí anglického a českého jazyka.
Náplň práce:
- Zajistit příjemné a fungující pracovní prostředí kanceláře (kompletní office management)
- Úzce spolupracovat s vedením společnosti a pomáhat s řízením klíčových oblastí provozu firmy (Smlouvy, faktury, personalistika, majetek, vozový park, atd.)
- Pomáhat s vedením mexické pobočky
- Podpora jednateli a investorovi společnosti (vedení diáře, zajišťování služebních cest, atd.)
- Administrativa spojená s výkonem této pozice
Očekáváme:
- VŠ ekonomického nebo právního směru
- Praxi na obdobné pozici (minimálně 3 roky) – podmínka
- Velmi dobrou znalost anglického jazyka a výbornou znalost českého jazyka – podmínka
- Analytické schopnosti
- Komunikační schopnosti a příjemné vystupování
- Perfektní znalost práce s PC (hlavně MS Office)
- Samostatnost
- Řidičské oprávnění skupiny B
Nabízíme:
- Nástup IHNED
- Pestrou práci v mladém aktivním týmu
- Příjemné pracovní prostředí v přátelském a moderně fungujícím týmu
- Důvěru a samostatnost ve svěřených oblastech
- Možnost realizace vlastních nápadů
- Možnost profesního růstu