Nacházíte se zde: Úvod » Pro uchazeče » Aktuální pozice » Vedoucí marketingu
Vedoucí marketingu
Aktualizováno: 11. 03. 2025
Pro našeho klienta, výrobce tepelné a chladící techniky, hledáme zkušeného marketingového vedoucího, který zastřeší veškeré marketingové aktivity pro Českou republiku.
Náplň práce:
- Vedení a rozvoj marketingu pro Českou republiku v celé její komplexnosti, vedení a rozvoj svěřeného týmu (2 MKT Specialisté)
- Vedení vývoje a implementace strategie značky ve všech kontaktních bodech společnosti
- Plánování, nastavení, realizace a dohled nad marketingovou a ATL/BTL komunikační strategií v ČR v souladu s místním vedením a obchodními cíli centrály v regionu střední a východní Evropy.
- Zodpovědnost za strategii, taktiku, realizaci a veškeré reklamní aktivity a kampaně napříč všemi kanály
- digitální marketingové aktivity (místní webové stránky, PPC, SEA, SEO, newslettery, analytika, ...)
- návrh a realizace kampaní B2C a B2B a přítomnost na sociálních sítích
- podpora a obsluha platforem pro automatizaci marketingu (CDC, systém pro generování kontaktů, interní)
- lokalizace produktové literatury (projektové řízení, překlady, ...)
- různé akce na místní a regionální úrovni, jako jsou konference, semináře, návštěvy továren atd.
- podpora všech příslušných zúčastněných stran marketingovými informacemi, vývoj a organizace POS
materiálů a propagačních nástrojů (prodej, prodejci, partnerské programy HCE/CSE/SPN/)
- Strategie a realizace PR komunikace B2B/B2C/B2G specifické cílové skupiny (včetně referenčních projektů, projektů komunikace s influencery atd.)
- Zajištění firemní komunikace, kontaktu s tiskem a médii
- Spolupráce s prodejními týmy na vytváření účinných strategií pro generování potenciálních zákazníků.
- Realizace podpory marketingových aktivit v oblasti životního prostředí (odborné platformy a fóra, konference) a rozvíjení marketingové strategie v souladu s vládními programy energetické účinnosti.
- Plánování, sledování a zajišťování, aby byl příslušný marketingový rozpočet v souladu s pokyny ústředí.
- Sledování a analýza marketingových ukazatelů, klíčových ukazatelů výkonnosti společnosti a přidělování rozpočtu v jednotlivých segmentech
- Řízení vztahů a výběrová řízení s marketingovými dodavateli a agenturami
- Zajišťování podpory CSR a marketingu
Co byste měl/a mít?
- Předchozí pracovní zkušenost na podobné pozici v oblasti techniky/stavebnictví
- Zkušenost s B2B a B2C marketingem
- Zkušenost z korporátního prostředí je výhodou
- Zodpovědnost, proaktivitu, praktický přístup, dobré prezentační a komunikační schopnosti, schopnost týmové spolupráce
- Dobrou znalost anglického jazyka + spisovného českého jazyka
Co nabízíme?
- Zajímavou a pestrou práci ve stabilní mezinárodní společnosti
- 5 týdnů dovolené + sick days
- Flexibilní pracovní dobu + možnost home office
- Cafeterie
- Příspěvek na stravování
- Příspěvek na penzijní spoření
- Soft skills akademii
Chcete se dozvědět více? Dejte nám o sobě vědět! Těšíme se na váš životopis!
Anna Hánová