Nacházíte se zde: Úvod » Pro uchazeče » Aktuální pozice » Obchodní zástupce - vytápění, chlazení, vzduchotechnika (Brno)

Obchodní zástupce - vytápění, chlazení, vzduchotechnika (Brno)

Aktualizováno: 03. 02. 2025

Naším klientem je mezinárodní společnost, která patří mezi TOP výrobce v oblasti HVAC (vytápění, chlazení, vzduchotechnika). Nový kolega / nová kolegyně bude zaměřen(a) na projektový prodej zařízení pro velké budovy (obchodní centra, kancelářské budovy, výrobní a logistické haly, nemocnice, hotely apod.).

Co bude náplní vaší práce?

  • Zodpovědnost za dosahování prodejního plánu a ziskovosti prodeje skrze aktivní nabízení a realizace projektů, podporu přístupu tzv. celkového řešení s produkty společnosti.
  • Vytvářet akční plány v souladu s cíli společnosti.
  • Plánovat rozvoj portfolia zákazníků a cílové zákaznické skupiny v souladu s požadovaným přístupem společnosti.
  • Sledovat a vyhodnocovat všechny obchodní příležitosti a rizika.
  • Provádět administrativní podporu včetně pravidelného reportingu přímému nadřízenému. Poskytovat jakoukoliv další podporu v případě potřeby.
  • Rozvíjet a koordinovat prodejní a marketingové aktivity a propagaci.
  • Proaktivní přístup a prodejní realizace projektů stanovených společností, úzká spolupráce se všemi členy obchodního týmu.
  • Shromažďovat, analyzovat a používat data vypovídající o trhu, optimalizovat produkty pro potenciální objednávky.
  • Analyzovat, odhadovat prodejní potenciál, rozvíjet sítě prodejců.
  • Podporovat prodej prostřednictvím pravidelných návštěv zákazníků za účelem splnění stanovených ukazatelů.
  • Vyhledávat příslušné kontaktní osoby, domlouvat a vykonávat návštěvy u generálního dodavatele. Informovat o projektech získaných z několika zdrojů (např. od obchodníků, z webových stránek, z veřejných zdrojů, od generálních dodavatelů, od investorů)
  • Řídit projekty, vstupovat do potenciálních obchodních projektů v nejranější fázi projektu/ investice.
  • Seznámit se s projektem, řídit interní výměnu informací, aktualizovat seznam projektů, plánovat návštěvu u příslušných partnerů a osob zapojených do rozhodovacího procesu. Kontrolovat vývoj projektů.
  • Pravidelně sledovat konkurenční ceny a aktivity konkurentů na relevantním trhu.
  • Připravovat cenové strategie ke konečnému schválení manažerem, informovat technickou podporu.
  • Pravidelně aktualizovat zákazníky/ klienty v CRM a dalších požadovaných reportovacích systémech, databázích.

Co nabízíme?

  • Zázemí stabilní společnosti se silnou pozicí na trhu
  • Služební auto i k soukromým účelům
  • Možnost práce na home office
  • 5 týdnů dovolené + sick days
  • Cafeterie
  • Stravenkový paušál
  • Příspěvek na penzijní spoření
  • Možnost kariérního růstu a osobního rozvoje (pravidelná soft skills školení)

Koho hledáme?

  • Energického obchodníka s předchozí zkušeností s prodejem na stavebním trhu
  • Vzdělání technického zaměření (TZB výhodou)
  • Orientaci na výsledek a pozitivní přístup
  • Řidičský průkaz + ochotu cestovat
  • Anglický jazyk na komunikativní úrovni + plynulý český/slovenský jazyk
  • Bydliště v Brně nebo v blízkém okolí

Chcete se dozvědět více? Dejte nám o sobě vědět! Těšíme se na váš životopis.


R4U s.r.o.
Kateřina Havelková

Mohlo by Vás zajímat


Zpět na přehled pozic

Zašlete nám Váš životopis

Sečtěte a zaokrouhlete (13.6 + 28.0) *

* Údaje označené hvězdičkou a tučně jsou povinné.

 

R4U s. r. o.
Na Kozačce 1289/7, Praha 2 - Vinohrady, 120 00
IČ: 27567656, DIČ: CZ27567656
OR Sp. zn. C 114403 u MS v Praze

Kontaktní údaje
E-mail: r4u@r4u.cz
Telefon: +420 246 086 079 - 80
Kde nás najdete?
Ochrana osobních údajů

 
Nahoru