Nacházíte se zde: Úvod » Pro uchazeče » Aktuální pozice » Obchodní zástupce - vytápění, chlazení, vzduchotechnika (Brno)
Obchodní zástupce - vytápění, chlazení, vzduchotechnika (Brno)
Aktualizováno: 03. 02. 2025
Naším klientem je mezinárodní společnost, která patří mezi TOP výrobce v oblasti HVAC (vytápění, chlazení, vzduchotechnika). Nový kolega / nová kolegyně bude zaměřen(a) na projektový prodej zařízení pro velké budovy (obchodní centra, kancelářské budovy, výrobní a logistické haly, nemocnice, hotely apod.).
Co bude náplní vaší práce?
- Zodpovědnost za dosahování prodejního plánu a ziskovosti prodeje skrze aktivní nabízení a realizace projektů, podporu přístupu tzv. celkového řešení s produkty společnosti.
- Vytvářet akční plány v souladu s cíli společnosti.
- Plánovat rozvoj portfolia zákazníků a cílové zákaznické skupiny v souladu s požadovaným přístupem společnosti.
- Sledovat a vyhodnocovat všechny obchodní příležitosti a rizika.
- Provádět administrativní podporu včetně pravidelného reportingu přímému nadřízenému. Poskytovat jakoukoliv další podporu v případě potřeby.
- Rozvíjet a koordinovat prodejní a marketingové aktivity a propagaci.
- Proaktivní přístup a prodejní realizace projektů stanovených společností, úzká spolupráce se všemi členy obchodního týmu.
- Shromažďovat, analyzovat a používat data vypovídající o trhu, optimalizovat produkty pro potenciální objednávky.
- Analyzovat, odhadovat prodejní potenciál, rozvíjet sítě prodejců.
- Podporovat prodej prostřednictvím pravidelných návštěv zákazníků za účelem splnění stanovených ukazatelů.
- Vyhledávat příslušné kontaktní osoby, domlouvat a vykonávat návštěvy u generálního dodavatele. Informovat o projektech získaných z několika zdrojů (např. od obchodníků, z webových stránek, z veřejných zdrojů, od generálních dodavatelů, od investorů)
- Řídit projekty, vstupovat do potenciálních obchodních projektů v nejranější fázi projektu/ investice.
- Seznámit se s projektem, řídit interní výměnu informací, aktualizovat seznam projektů, plánovat návštěvu u příslušných partnerů a osob zapojených do rozhodovacího procesu. Kontrolovat vývoj projektů.
- Pravidelně sledovat konkurenční ceny a aktivity konkurentů na relevantním trhu.
- Připravovat cenové strategie ke konečnému schválení manažerem, informovat technickou podporu.
- Pravidelně aktualizovat zákazníky/ klienty v CRM a dalších požadovaných reportovacích systémech, databázích.
Co nabízíme?
- Zázemí stabilní společnosti se silnou pozicí na trhu
- Služební auto i k soukromým účelům
- Možnost práce na home office
- 5 týdnů dovolené + sick days
- Cafeterie
- Stravenkový paušál
- Příspěvek na penzijní spoření
- Možnost kariérního růstu a osobního rozvoje (pravidelná soft skills školení)
Koho hledáme?
- Energického obchodníka s předchozí zkušeností s prodejem na stavebním trhu
- Vzdělání technického zaměření (TZB výhodou)
- Orientaci na výsledek a pozitivní přístup
- Řidičský průkaz + ochotu cestovat
- Anglický jazyk na komunikativní úrovni + plynulý český/slovenský jazyk
- Bydliště v Brně nebo v blízkém okolí
Chcete se dozvědět více? Dejte nám o sobě vědět! Těšíme se na váš životopis.
R4U s.r.o.Kateřina Havelková
Mohlo by Vás zajímat
- Electrical Test Engineer – control units – energy, marine
- Elektroprojektant - Eplan - Energetika
- Lean Engineer - Manufacturing
- Projektant elektrotechnických stanic pro dopravní stavby
- Servisní technik - průmyslové chlazení
- Servisní technik – průmyslové chlazení - Šance pro absolventy
- Servisní technik – výrobce strojů a zařízení pro chlazení
- Tester /Opravář průmyslové elektrotechniky