Nacházíte se zde: Úvod » Pro uchazeče » Aktuální pozice » Vedoucí týmu servisních techniků - HVAC
Vedoucí týmu servisních techniků - HVAC
Aktualizováno: 04. 12. 2024
Pro našeho klienta, mezinárodní firmu, která patří mezi TOP světové výrobce v oblasti HVAC (vytápění, chlazení, vzduchotechnika), hledáme Vedoucí/ho servisních techniků.
Čemu se budete věnovat?
· Vedení a řízení všech servisních techniků, systematická péče o jejich rozvoj (cca 12 lidí)
· Analýze problematických servisních případů v terénu a jejich vedení, řešení a uzavírání (komunikace se zákazníky a servisními partnery).
· Evidenci specializovaných servisních nástrojů společnosti, vytváření závěrů a konečných řešení srozumitelným způsobem pro ostatní (prodej servisních služeb, servisní koordinátor,..)
· Efektivní spolupráci a součinnosti s prodejními týmy. Hlavní moderátor komunikace.
· Návrhům na placený servis v návaznosti na zápisy ze servisních zásahů techniků, zpracování jednoduchých základních nabídek, specifikaci dílů a technických řešení.
· Technické podpoře v oblasti pronájmu Chillerů. Být aktivní součástí tvoření procesů a reakcí na trh.
· Udržování kontaktu se zákazníky a poskytování reaktivní/proaktivní poprodejní podpory na vysoké úrovni
· Vedení specifických servisních projektů (generální opravy, výměny, modernizace, ESV atd.)
· Plnění veškeré dokumentace související se "servisním případem" bezprostředně po poskytnuté činnosti (pracovní výkaz, výběr dalších náhradních dílů dle potřeby)
· Podpoře prodeje servisních služeb pro základní kalkulaci servisního obchodu
· Cílenému vzdělávání o technických řešeních a produktech
· Pravidelné správě vstupních případů GIB
· Organizaci a vedení specifických interních technických prezentací/školení
· Přípravě a vedení interních prezentací týkajících se servisní situace na pracovištích
· Vedení "Servisní akademie" a jejímu dalšímu rozvoji, včetně vyhodnocení kvality
· Sledování a vyhodnocování KPI práce servisních techniků
· Správě dokumentace pro servisní činnosti, např. kontrolní seznamy pro uvedení do provozu (během provádění činnosti); proaktivní/reaktivní servisní kontrolní seznamy (během provádění činnosti) atd.
Jaké máme požadavky?
· Technické znalosti v oboru HVAC
· Velmi dobré komunikační a vyjednávací schopnosti
· Znalost práce na PC – administrativa bude nedílnou součástí vaší práce
· Zkušenost s vedením servisních techniků
· Znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni + plynulý český/slovenský jazyk
Co nabízíme?
· Přátelské pracovní prostředí
· Služební vůz i k soukromým účelům
· Cafeterii
· Stravenkový paušál
· Příspěvek na penzijní spoření
· 5 týdnů dovolené + sick days
· Soft skills akademii
Chcete se dozvědět více? Dejte nám o sobě vědět! Těšíme se na váš životopis.
R4U s.r.o.Kateřina Havelková