Nacházíte se zde: Úvod » Pro uchazeče » Aktuální pozice » Vedoucí týmu servisních techniků - HVAC

Vedoucí týmu servisních techniků - HVAC

Aktualizováno: 04. 12. 2024

Pro našeho klienta, mezinárodní firmu, která patří mezi TOP světové výrobce v oblasti HVAC (vytápění, chlazení, vzduchotechnika), hledáme Vedoucí/ho servisních techniků.

Čemu se budete věnovat?

· Vedení a řízení všech servisních techniků, systematická péče o jejich rozvoj (cca 12 lidí)

· Analýze problematických servisních případů v terénu a jejich vedení, řešení a uzavírání (komunikace se zákazníky a servisními partnery).

· Evidenci specializovaných servisních nástrojů společnosti, vytváření závěrů a konečných řešení srozumitelným způsobem pro ostatní (prodej servisních služeb, servisní koordinátor,..)

· Efektivní spolupráci a součinnosti s prodejními týmy. Hlavní moderátor komunikace.

· Návrhům na placený servis v návaznosti na zápisy ze servisních zásahů techniků, zpracování jednoduchých základních nabídek, specifikaci dílů a technických řešení.

· Technické podpoře v oblasti pronájmu Chillerů. Být aktivní součástí tvoření procesů a reakcí na trh.

· Udržování kontaktu se zákazníky a poskytování reaktivní/proaktivní poprodejní podpory na vysoké úrovni

· Vedení specifických servisních projektů (generální opravy, výměny, modernizace, ESV atd.)

· Plnění veškeré dokumentace související se "servisním případem" bezprostředně po poskytnuté činnosti (pracovní výkaz, výběr dalších náhradních dílů dle potřeby)

· Podpoře prodeje servisních služeb pro základní kalkulaci servisního obchodu

· Cílenému vzdělávání o technických řešeních a produktech

· Pravidelné správě vstupních případů GIB

· Organizaci a vedení specifických interních technických prezentací/školení

· Přípravě a vedení interních prezentací týkajících se servisní situace na pracovištích

· Vedení "Servisní akademie" a jejímu dalšímu rozvoji, včetně vyhodnocení kvality

· Sledování a vyhodnocování KPI práce servisních techniků

· Správě dokumentace pro servisní činnosti, např. kontrolní seznamy pro uvedení do provozu (během provádění činnosti); proaktivní/reaktivní servisní kontrolní seznamy (během provádění činnosti) atd.

Jaké máme požadavky?

· Technické znalosti v oboru HVAC

· Velmi dobré komunikační a vyjednávací schopnosti

· Znalost práce na PC – administrativa bude nedílnou součástí vaší práce

· Zkušenost s vedením servisních techniků

· Znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni + plynulý český/slovenský jazyk

Co nabízíme?

· Přátelské pracovní prostředí

· Služební vůz i k soukromým účelům

· Cafeterii

· Stravenkový paušál

· Příspěvek na penzijní spoření

· 5 týdnů dovolené + sick days

· Soft skills akademii

Chcete se dozvědět více? Dejte nám o sobě vědět! Těšíme se na váš životopis.


R4U s.r.o.
Kateřina Havelková

Zpět na přehled pozic

Zašlete nám Váš životopis

Sečtěte a zaokrouhlete (38.5 + 23.6) *

* Údaje označené hvězdičkou a tučně jsou povinné.

 

R4U s. r. o.
Na Kozačce 1289/7, Praha 2 - Vinohrady, 120 00
IČ: 27567656, DIČ: CZ27567656
OR Sp. zn. C 114403 u MS v Praze

Kontaktní údaje
E-mail: r4u@r4u.cz
Telefon: +420 246 086 079 - 80
Kde nás najdete?
Ochrana osobních údajů

 
Nahoru