Nacházíte se zde: Úvod » Pro uchazeče » Aktuální pozice » Pricing Specialista

Pricing Specialista

Aktualizováno: 07. 10. 2024

Pro našeho klienta, významnou logistickou společnost, hledáme zkušeného analytika se zkušeností s pricingem. Nový kolega bude pravou rukou Business Support Managera, kterého v případě potřeby občas zaskočí a bude mít pod palcem nastavování cen, správu tenderů a vývoj pricing nástrojů. Jeho hlavním úkolem bude, aby pricing šlapal jak hodinky, generoval víc zisku a minimalizoval nerentabilní zákazníky. Navíc bude zjednodušovat a zrychlovat schvalovací procesy a snižovat chybovost v přípravě podkladů.

Co vás čeká?

· Budete mít na starosti přípravu, řízení a vyhodnocení pricing aktivit.

· Příprava pricing reportingu, analýza vývoje a kontrola odchylek.

· Zajistíte, aby proces schvalování cen a cenových výjimek běžel hladce.

· Schvalování cenových výjimek a navrhování dalšího postupu.

· Vývoj, správa a implementace pricing/billing nástroje.

· Příprava cenových kompetencí a dohled nad jejich dodržováním.

· Prezentace výsledků, ideálně formou "storytellingu".

· Pomoc s digitalizací a automatizací pricing procesů.

· Úzká spolupráce se Sales týmem na tender managementu a hledání optimálního pricing nastavení pro TOP zákazníky. Pravidelná spolupráce s finančním oddělením na costingu, vytváření a implementace standardních ceníků a spolunavrhování sales kampaní.

· Příprava pricing strategie a zodpovědnost za její dodržování.


Co od vás očekáváme?

· SŠ/VŠ vzdělání a zkušenost v pricingu.

· Český nebo slovenský jazyk na úrovni rodilého mluvčího a dobrou angličtinu.

· Dobrou znalost MS Office a znalost Salesforce, Qlik, Power BI.

· Asertivitu a schopnost prezentovat nejen sebe, ale i výsledky své práce před managementem.

· Analytické myšlení, zkušenost s tvorbou reportů a jejich prezentací tak, aby to každý pochopil.

· Znalost principů pricingu a costingu.

· Zkušenosti s pricing procesy, jejich implementací a rozvojem.


Co nabízíme?

· Možnost profesního rozvoje a kariérního růstu.

· Manažerský bonus a každoroční valorizaci.

· 4 týdny dovolené + 1 týden bonusového volna a k tomu ještě další 2 dny zdravotního volna Fit Days po jednom odpracovaném roce.

· Možnost Home Office - lze nastavit hybridní pracovní model po dohodě s nadřízeným.

· Stravenky v hodnotě 150 Kč s možností navýšení.

· Systém Cafeterie Pluxee – benefitní systém plný slev a výhod.

· Možnost nákupu firemních akcií se slevou, a podílet se tak na úspěchu společnosti.

· Vzdělávací kurzy/školení a také přístup ke kurzům na SEDUO zdarma.

· Zvýhodněné nabídky partnerů (Makro karta, Multisportka, výhodný tarif O2 a T‑mobile).

· Věrnostní bonus po odpracovaných letech.

Chcete se dozvědět více? Dejte nám o sobě vědět! Těšíme se na váš životopis.


R4U s.r.o.
Kateřina Havelková

Zpět na přehled pozic

Zašlete nám Váš životopis

Sečtěte a zaokrouhlete (14.8 + 35.4) *

* Údaje označené hvězdičkou a tučně jsou povinné.

 

R4U s. r. o.
Na Kozačce 1289/7, Praha 2 - Vinohrady, 120 00
IČ: 27567656, DIČ: CZ27567656
OR Sp. zn. C 114403 u MS v Praze

Kontaktní údaje
E-mail: r4u@r4u.cz
Telefon: +420 246 086 079 - 80
Kde nás najdete?
Ochrana osobních údajů

 
Nahoru