Nacházíte se zde: Úvod » Pro uchazeče » Aktuální pozice » Customer Experience Consultant
Customer Experience Consultant
Aktualizováno: 03. 11. 2024
Co vás čeká
Budete mapovat a optimalizovat procesy
Navrhovat zákaznickou zkušenost (persony, zákaznické cesty, aj.)
Rozkrývat slabá místa zkoumané oblasti u klienta a navrhovat jejich řešení
Plánovat transformační iniciativy ve zkoumané oblasti u klienta
Podporovat klienty v zavádění doporučených inovativních řešení do praxe komunikovat s klienty, i top managementem, v češtině i angličtině
Připravovat a moderovat workshopy pro klienty
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
Zkušenost v oblasti CX, design služeb, inovace
Silné analytické myšlení a cit pro detail
Schopnost správně nabídnout služby/produkt klientovi
Plynulou mluvenou i psanou angličtinu pro zahraniční projekty
Skvělou znalost PowerPointu a Excelu
Znalost některého z modelovacích jazyků výhodou (UML, BPMN apod.)
Znalost business analytických frameworků výhodou (BABOK, Six Sigma apod.)
Odpovědnost za dodávku svěřených částí projektu
Zkušenosti se zadáváním a delegováním práce
Základní orientaci v projektovém řízení
VŠ vzdělání (ekonomické nebo technické zaměření výhodou)
Chuť cestovat
Co vám můžeme nabídnout
Dovolenou navíc a tři dny firemního volna
Roční bonus
30 000 Kč ročně v kafeterii s širokou volbou benefitů (stravenky, cestování, zdraví, aj.)
Životní pojištění
Firemní mobilní tarif s neomezeným voláním, SMS a daty
Rozsáhlé možnosti školení vč. jazykových kurzů
Práci v centru Prahy ve stylových kancelářích s terasou, kolárnou a relax zónami (ano, máme i fotbálek)
Teambuildingy, společné snídaně, zdravé úterky a spoustu dalších akcí 🙂
Multisport kartu
Ivana Vacková