You are here Home » For candidates » Open job role » Head of Procurement

Head of Procurement

Zveřejněno_key: 11. 02. 2025

Máte zájem pracovat pro předního dodavatele v oblasti cybersecurity, enterprise architektury a cloudových řešení? Tím pádem pokračujte dále ve čtení! Nyní obsazuji pozici Head of Procurement, který má rád neformální firemní kulturu a rád pracuje i částečně z domova. Pokud sledujete aktuální trendy v oblasti zajištění nákupu HW a sítí a máte manažerské zkušenosti, pak se přidejte ke společnosti, jehož zákazníci jsou jak nadnárodní společnosti, tak státní správa a progresivní start-upy.

Co Vás čeká?

- Vést, motivovat a rozvíjet 7členný tým (strategický i operativní nákup, recepce, vozový park)
- Tvorba nových procesů a revize těch stávajících
- Komunikace s dodavateli, rozvoj vztahů a posouvání strategického nákupu, řešení zpětných rabatů a partnerský programů dodavatelů (zkušenost s Cisco programy výhodou)
- Zajišťovat bezproblémový chod společnosti z pohledu činností ISO 14001 a 9001 (ve vztahu k logistickým procesům a směrnicím)
- Aktivně se podílet na externích a interních auditech
- Řídit a koordinovat oblasti Facility managementu vč. recepce a vozového parku
- Zpracovávat, dodržovat a hodnotit plnění finančních plánů oddělení nákupu i administrativy

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít?

- Máte zkušenosti z obdobného prostředí (logistika, nákup, provoz)
- Nechybí Vám předchozí zkušenosti s vedením týmu
- Jste systematický a pečlivý člověk a můžeš se pochlubit silnými organizačními schopnostmi
- Máte selský rozum, nadhled a dokážete přemýšlet v širších souvislostech
- Dokážete efektivně komunikovat s lidmi napříč celou firmou
- Jste procesně orientovaný/á a máte předchozí zkušenosti s nastavováním a zkvalitňováním interních procesů
- Dokážete komunikovat v angličtině na pokročilé úrovni (jednání v AJ není pro tebe problém)
- Máte dobrý time management a nemáte ve zvyku nechávat věci na poslední chvíli
- Zkušenost s Helios Nephrite nebo obdobným databázovým systémem řízení se Vám bude určitě hodit

Co vám můžeme nabídnout:

- Tým sehraných profíků, kteří jsou vždy připraveni podpořit své kolegy
- Přátelskou firemní kulturu
- Pracovní pomůcky dle výběru (notebook, telefon)
- Služební auto i pro soukromé účely
- 32 dní placeného volna (5 týdnů dovolené, 5 whatever days, 2 dny na dobrovolnické aktivity)
- Stravenkový paušál
- Příspěvek na penzijní, životní pojištění nebo DIP
- Vzdělávací kurzy a školení dle Vašeho výběru, protože rozvoj kolegů je pro nás velmi důležitý
- Multisport kartu
- Hezké kanceláře v příjemném prostředí technologického parku v Králově Poli

Pokud hledáte práci s minimem micromanagementu a máte vysokou míru vlastní zodpovědnosti vůči požadovaným obchodním výsledkům společnosti, pak se mi určitě ozvěte.


R4U s.r.o.
Denisa Pechánková
Telefon: +420 733 737 266

Zpět na přehled pozic_key

Zašlete nám Váš životopis

Round and sum (9.4 + 30.9) *

* Fields marked with star and bold are required.

 

R4U s. r. o.
Na Kozačce 1289/7, Praha 2 - Vinohrady, 120 00
IČ: 27567656, DIČ: CZ27567656
OR Sp. zn. C 114403 u MS v Praze

Contact us
E-mail: r4u@r4u.cz
Tel.: +420 246 086 079 - 80
Where to find us?

 
UP