You are here Home » For candidates » Open job role » Finanční koordinátor/účetní

Finanční koordinátor/účetní

Zveřejněno_key: 12. 02. 2025

Pro našeho klienta, celosvětového lídra v oblasti systémů chlazení, vytápění, větrání a klimatizace, nyní hledáme kandidáta/ku na pozici Finanční koordinátor/účetní.

Budete zodpovědní za vedení účetnictví a podporu každodenních operací organizace v ČR a na Slovensku a čeká vás strašně fajn nadřízený v podobě lokálního finančního kontrolora. 🙂

Společnost (a tedy i účetnictví) je řízena procesně, převážná většina účetních transakcí je automatizovaných, vaším hlavním úkolem tedy bude zajištění správnosti informací v systémech, řešení chybných údajů a možných rozdílů, komunikace s kolegy z ostatních oddělení, měsíční kontrola rozvahových zůstatků a účtování časového rozlišení.

Co budete mít na starosti:

  • Měsíční, čtvrtletní a roční kontroly rozvahových zůstatků.
  • Sledování a řešení nesrovnalostí týkající se rozvahových účtů.
  • Přípravu a účtování měsíčních časových rezerv a rozlišení.
  • Přípravu podkladů pro zařazení/vyřazení dlouhodobého majetku.
  • Řešení platebních nesrovnalostí a chyb se zákazníky a zahraničním týmem.
  • Evidenci týkající se vozového parku (40 aut na operativní leasing).
  • Přípravu podkladů pro mzdovou účetní.
  • Spolupráci s externí účetní společností pro zajištění zpracování účetnictví slovenské pobočky.

Co potřebujeme:

  • Komunikativního, pečlivého a analytického člověka, který velmi dobře rozumí účetnictví.
  • Předchozí praxe na obdobné pozici (controlling, audit, účetní apod.).
  • Zkušenosti s komplexními ERP systémy jako Oracle12 nebo SAP (zde používají první zmíněný).
  • Velmi dobrá znalost Excelu (kontingenční tabulky, třídění, vyhledávání a úprava dat, souhrny).
  • Středně pokročilou angličtinu (nejvíce ji využijete písemně, ale občas bude potřeba i mluvená).
  • Schopnost vysvětlit účetní/daňové záležitosti kolegům z jiných pozic (především nákup a prodej).
  • Češtinu/slovenštinu na úrovni rodilého mluvčího.
  • Nástup nejlépe ihned/od začátku dubna.

Nabízíme:

  • Skvělého šéfa, se kterým se dá domluvit na všem. 🙂
  • Mobilní telefon, notebook.
  • Flexibilní pracovní dobu, hybridní model (2-3 dny v kanceláři).
  • Nadstandardní lékařskou péči, stravenky, příspěvek na penzijní pojištění, 5 týdnů dovolené, kurzy angličtiny.
  • Kanceláře v blízkosti metra Křižíkova.

R4U s.r.o.
Barbora Kolínská
Telefon: +420 602 168 798

Zpět na přehled pozic_key

Zašlete nám Váš životopis

Round and sum (24.7 + 29.2) *

* Fields marked with star and bold are required.

 

R4U s. r. o.
Na Kozačce 1289/7, Praha 2 - Vinohrady, 120 00
IČ: 27567656, DIČ: CZ27567656
OR Sp. zn. C 114403 u MS v Praze

Contact us
E-mail: r4u@r4u.cz
Tel.: +420 246 086 079 - 80
Where to find us?

 
UP