You are here Home » For candidates » Open job role » Finanční koordinátor/účetní
Finanční koordinátor/účetní
Zveřejněno_key: 12. 02. 2025
Pro našeho klienta, celosvětového lídra v oblasti systémů chlazení, vytápění, větrání a klimatizace, nyní hledáme kandidáta/ku na pozici Finanční koordinátor/účetní.
Budete zodpovědní za vedení účetnictví a podporu každodenních operací organizace v ČR a na Slovensku a čeká vás strašně fajn nadřízený v podobě lokálního finančního kontrolora. 🙂
Společnost (a tedy i účetnictví) je řízena procesně, převážná většina účetních transakcí je automatizovaných, vaším hlavním úkolem tedy bude zajištění správnosti informací v systémech, řešení chybných údajů a možných rozdílů, komunikace s kolegy z ostatních oddělení, měsíční kontrola rozvahových zůstatků a účtování časového rozlišení.
Co budete mít na starosti:
- Měsíční, čtvrtletní a roční kontroly rozvahových zůstatků.
- Sledování a řešení nesrovnalostí týkající se rozvahových účtů.
- Přípravu a účtování měsíčních časových rezerv a rozlišení.
- Přípravu podkladů pro zařazení/vyřazení dlouhodobého majetku.
- Řešení platebních nesrovnalostí a chyb se zákazníky a zahraničním týmem.
- Evidenci týkající se vozového parku (40 aut na operativní leasing).
- Přípravu podkladů pro mzdovou účetní.
- Spolupráci s externí účetní společností pro zajištění zpracování účetnictví slovenské pobočky.
Co potřebujeme:
- Komunikativního, pečlivého a analytického člověka, který velmi dobře rozumí účetnictví.
- Předchozí praxe na obdobné pozici (controlling, audit, účetní apod.).
- Zkušenosti s komplexními ERP systémy jako Oracle12 nebo SAP (zde používají první zmíněný).
- Velmi dobrá znalost Excelu (kontingenční tabulky, třídění, vyhledávání a úprava dat, souhrny).
- Středně pokročilou angličtinu (nejvíce ji využijete písemně, ale občas bude potřeba i mluvená).
- Schopnost vysvětlit účetní/daňové záležitosti kolegům z jiných pozic (především nákup a prodej).
- Češtinu/slovenštinu na úrovni rodilého mluvčího.
- Nástup nejlépe ihned/od začátku dubna.
Nabízíme:
- Skvělého šéfa, se kterým se dá domluvit na všem. 🙂
- Mobilní telefon, notebook.
- Flexibilní pracovní dobu, hybridní model (2-3 dny v kanceláři).
- Nadstandardní lékařskou péči, stravenky, příspěvek na penzijní pojištění, 5 týdnů dovolené, kurzy angličtiny.
- Kanceláře v blízkosti metra Křižíkova.
Barbora Kolínská
Telefon: +420 602 168 798