You are here Home » For candidates » Open job role » Service Manager
Service Manager
Zveřejněno_key: 04. 11. 2024
Máte zájem pracovat pro předního dodavatele v oblasti cybersecurity, enterprise architektury a cloudových řešení? Pak tu mám pro Vás ideální nabídku. Nyní obsazuji pozici Service Manager, který má rád neformální firemní kulturu s hodnotami jako fair play, osobní odpovědnost a týmová spolupráce. Čeká Vás nacenění zdrojů pro zákazníky a design Managed Services jak pro nadnárodní společnosti, tak pro státní správu a progresivní start-upy.
Co vás čeká
- Příprava a zpracování odborné části obchodních požadavků na technickou podporu
- Spolupracovat s kolegy z ostatních týmů při stanovování rozsahu služeb technické podpory, nákladů na jejich zajištění a doporučení prodejních cen
- Kooperace s ostatními útvary při jednání se zákazníky o nových službách a úrovni plnění stávajících služeb
- Zdokumentování a posouzení požadavků na úroveň služeb
- Návrhy SLA
- Posouzení souladu mezi SLA subdodavatele a SLA zákazníka
- Komunikace se supportními týmy na straně zákazníka i subdodavatelů
- Zastřešující role pro koordinaci major incidentů a primární eskalační kontakt
- Pravidelné schůzky na straně zákazníka a reporting
- Sledování a pravidelné vyhodnocování úrovně služeb u zákazníka
- V případě porušení SLA, zdokumentování, přezkoumání, informování vedení, komunikace se zákazníkem o přijatých nápravných opatřeních
- Návrh a design nových služeb, zejména Managed Services
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
- Zkušenosti jako Service Manager, případně jiný relevantní ITSM procesní manažer, nebo zkušenosti z obchodu v oblasti IT služeb
- Vyznáte se v MS Excel a bez přehledného seznamu v tabulce ani neskončíte pracovní den
- Máte radost z učení se novým věcem a rád/a se seznamujete s novými technologiemi
- Víte, co je ISO20000
- Umíte anglicky minimálně na úrovni B1 v psané i mluvené formě
Výhodou bude, pokud budete umět
- Vlastníte certifikaci ITIL minimálně v úrovni Foundation
- Máte zkušenost s IS Helios Nephrite, CA ServiceDeskem a CMDB systémy
- Umíte používat i vytvořit kontingenční tabulku
- Máte zkušenosti s designem služeb – Managed Services je teď ohromně trendy a byl/a byste za hvězdu
- Máte zkušenosti s tvorbou katalogu služeb
Co vám můžeme nabídnout
- Parkování přímo v budově
- Pracovní pomůcky – telefon, notebook s operačním systémem dle Vaši volby
- Placené certifikace, technická i soft-skillová školení, účast na zajímavých konferencích
- Možnost pracovat 4 dny v týdnu – volné patky za 90 % mzdy
- 32 dnů placeného volna – 5 týdnů dovolené, 5 whatever days, 2 dny ředitelského volna
- Příspěvek na penzijní a životní pojištění
- Další benefity: stravenkový paušál, příspěvek na DIP/penzijní nebo životní připojištění, neformální firemní akce, hezké kanceláře, občerstvení na pracovišti
Pokud hledáte práci s minimem micromanagementu a máte vysokou míru vlastní zodpovědnosti vůči požadovaným obchodním výsledkům společnosti, pak se mi určitě ozvěte.
R4U s.r.o.Denisa Pechánková
Telefon: +420 733 737 266