Nacházíte se zde: Úvod » Blog

Blog

Něco se děje???

19. 2. 2009

Tak jsem včera, to bylo 18/2, vyrazil odpoledne po delší době do BB Centra na Budějovické, měl jsem tam dohodnutý pohovor v Eurotel kavárně. Raději jsem vyrazil dříve - jel jsem odpoledne (ještě „business hours"), jednak jsem nevěděl jaká bude doprava z centra, jak zaparkuji a také býval problém najít místo k sezení.

Více

Krize..

19. 1. 2009

V posledních několika měsících odpovídám téměř každý den na otázku „Co krize? Cítíte dopady krize?". Ptají se jak mí klienti, tedy zástupci firem, se kterými spolupracuji, tak kandidáti, tedy uchazeči o volné pozice.

Více

Vycházet, či nevycházet kandidátům vstříc, co se týče hodiny pohovoru?

2. 12. 2008

Vycházet, či nevycházet kandidátům vstříc, co se týče hodiny pohovoru? Toť otázka... Když jsem sama hledala nové uplatnění, byla jsem vždy vděčná, když mi od potenciálního zaměstnavatele vyšli vstříc s časem schůzky, abych se nemusela zbytečně, a hlavně složitě, uvolňovat z práce.

Více

Jak odborně se vyjadřovat na pohovoru…..??? !!!

19. 11. 2008

Občas se stává, že přijde kandidát na pohovor, na určitou IT pozici (analytik, programátor, architekt apod.) a během rozhovoru začne mluvit o tom, jaká je jeho pracovní náplň, na jakých projektech pracuje apod. To je určitě dobře, tak to má být, ale....?

Více

Who should be first, employee or customer?

5. 11. 2008

Just red some article in newspaper where was written how important for company is client. This article wasn't dedicated to people working in company but it made me think about that what is more important asset to company, employee or customer.

Více

Jak dnes vnímáme IT a technologie? Dopad na trh práce...

3. 11. 2008

V recruitmentu se pohybuji od začátku roku 2000. Protože jsem měl k IT blízko a koneckonců jsem i z IT přišel, tak jsem se na začátku dostal právě do IT teamu. Samozřejmě pro mne na počátku spousta věcí byla naprosto neznámá a musel jsem se učit - abych měl alespoň nějaký přehled.

Více

Máme důvod obávat se krize?

3. 11. 2008

Často dnes čteme o krizi na západě a o tom, zda se nás může nějak dotknout. Ač nás všichni uklidňují, že ČR se to netýká, tak já si myslím, že týká a ne málo. Dotkne se to každého, kdo dělá pro mezinárodní firmy - bude se šetřit, nebude se přidávat, někde se může i propouštět.

Více

Asistentka..kdo to vlastně je?

22. 10. 2008

Asistentka.. sektetářka.. office manager.. každý z nás jí nazývá jinak.. přesto nám všem tak známý pojem.. pro lidi, kteří jí nepotřebují NIKDO, zbytečná pozice, jen holka, která 3x denně uvaří šéfovi kafe a zbytek doby stráví tím, že si nalakuje nehty a proklábosí s kámoškama, kde nakoupit nový hadry a kdo kde s kým a jak...

Více

Jak se správně obléci na pohovor...

22. 10. 2008

Většina z nás si říká, že pokud se chystá na pohovor do PERSONÁLNÍ agentury, bylo by vhodné se správně obléci - páni v kvádru, ženy v kostýmku. Dnes už ale ta doba skončila, alespoň co se týče technických lidí, tzn. "Iťáků".

Více

Jak je důležité mít jasno ve financích

22. 10. 2008

Velmi často se setkávám při své práci s tím, že v zadání profilu kandidáta od klienta není specifikováno finanční ohodnocení této pozice. Většinou pak toto dostanu při následném dotazu na klienta a můžu se pustit do hledání.

Více

R4U s. r. o.
Na Kozačce 1289/7, Praha 2 - Vinohrady, 120 00
IČ: 27567656, DIČ: CZ27567656
OR Sp. zn. C 114403 u MS v Praze

Kontaktní údaje
E-mail: r4u@r4u.cz
Telefon: +420 246 086 079 - 80
Kde nás najdete?

 
Nahoru